Welcome to the Official Distorted Force Site


Δευτέρα 17 Μαρτίου 2014

Distorted Force Line Up Change & Rec Progress

Οι Distorted Force καλωσορίζουν στη θέση του ρυθμικού κιθαρίστα τον Γιάννη Θανόπουλο και στου μπάσου την Κατερίνα Μιλονά η οποία μάλιστα συμμετείχε στις ηχογραφήσεις του νέου album.

Η καινούρια δουλειά με τίτλο "Taken by Force" αναμένεται να είναι έτοιμη κοντά στα τέλη Απριλίου.

"Taken by Force" Setlist: 

01. Taken by Force
02. Between Road and Wheel
03. Before the First Second
04. Shades & Reeks
05. Deep Down the Oceanbed (Inst.)
06. Assault of the Awaken
07. Shades & Reeks (acoustic)
08. Downcrush of Souls (acoustic) 



Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2013

Distorted Force, Mexicocaine, The Crimson Vibes, Lost in Neverland, Think a Name Live @ Eighball 17.11.13

Καλησπέρες. Rock βραδιά σχεδόν στο 8ball το απόγευμα της Κυριακής που μας πέρασε. Μετά από την πορεία, τι πιο όμορφο να κλήσεις την μέρα σου με ένα τέτοιο live.

Think A Name
Παραβλέπω το ανέμπνευστο όνομα και προχωράω στο παικτικό μέρος. Εκτός από τις δύο σούπες διασκευές από Pepers και Rainbow, μας παρουσίασαν αρκετά δικά τους κομμάτια. Όλα στο γνωστό αμερικάνικο rock template με ίσως κάποιες επιρροές από prog rock τύπου Jethro Tull καταστάσεις και Gallagherικά solo. Πολύ καλή εντύπωση άφησε η εκπληκτική φωνή του τραγουδιστή. Ετοιμάζουν το πρώτο τους EP απ΄ ότι μάθαμε και τους ευχόμαστε καλή επιτυχία.

Lost in Neverland
Εμπορικές διασκευές, πολύ καλοπαιγμένες και σίγουρα πιο heavy. Πολύ καλή εμφάνιση. Να σημειώσουμε εδώ ότι τα φωνητικά υπόγραφε ο τραγουδιστής των Bedlam. Να λοιπόν που τα καθαρά του είναι εξίσου καλά με τα testamentικά του βρώμικα που τον έχουμε συνηθίσει. Πολύ δυνατό αποτέλεσμα.

The Crimson Vibes
Για όσους δεν τα μάθανε, πρόκειται γα τους παλιούς Rewind. Μια gay pop μπάντα από την Αθήνα ξεπετάχτηκε πριν κάνα χρόνο με το ίδιο όνομα και παρόλο που οι Rewind ( οι original ) επικοινώνησαν μαζί τους παρουσιάζοντάς τους υλικό των τελευταίων ετών για να τους αποδείξουν ότι είναι πιο παλιοί και με λίγα λόγια να πα να γαμηθούνε και να βάλουν τις χαρούμενες πούστικες μελωδιούλες στον κώλο τους, οι Αθηναίοι Rewind αντί να ακολουθήσουν τις οδηγίες , ακολούθησαν την νομική οδό λέγοντας πως όσο πιο παλιοί και ναι είναι οι δικοί μας, αυτοί κατοχύρωσαν πρώτοι το όνομα. Και κάπως έτσι οι Rewind έγιναν The Crimson Vibes. Κρεμάλες στους Αθηναίους Rewind λοιπόν και πάμε στο live. Η καλύτερή τους εμφάνιση απ΄ όλες όσες είχα την χαρά να παρακολουθήσω. Groovy και δεμένο σχήμα. Εδώ και πολλούς μήνες δουλεύουν το πρώτο τους album. Έχουν ετοιμαστεί και ανέβει ήδη δύο κομμάτια. Keep in touch γιατί αυτός ο δίσκος αναμένεται έκρηξη για την ελληνική alternative punk σκηνή.

Mexicocaine
Πέρα από τις διασκευάρες του One Inch Man από Kyuss, Powertrip από Monster Magnet και το υπέρτατο Regulator από Clutch, τα παλικάρια παρουσίασαν το καινούργιο τους EP το οποίο είναι σχεδόν έτοιμο. Πραγματικά δεν υπάρχουν λόγια που να μπορούν να περιγράψουν την ατμόσφαιρα που δημιουργούν κάθε φορά οι Mexicocaine οπουδήποτε κι αν παίζουν. Εκεί που πίνεις ήρεμος τη μπύρα σου νομίζεις ξαφνικά ότι είσαι σε ένα κολόμπαρο στο Texas με καουμπόικο καπέλο, 16άρι στη ζώνη και φυσικά σπιρουνάτος, πίνοντας τεκίλες στο μπαρ μπανίζοντας μια Αμερικάνα βλάχα με τεράστια βυζιά και tatoo από πάνω μέχρι κάτω. Μετά οι Mexicocaine τελειώνουν την εμφάνισή τους και επιστρέφεις απότομα στην πραγματικότητα. Respect παίδες. Δεν έχω λόγια.

Distorted Force
Δεν ήταν κι άσχημο το αποτέλεσμα παρ΄ όλα τα προβλήματα που τραβάει η μπάντα τον τελευταίο καιρό. Special respect στον τραγουδιστή που ήρθε να δώσει show με την πατερίτσα και μόλις δύο μέρες χωρίς νάρθηκα. Δυστυχώς δεν ακούσαμε δείγματα της ανερχόμενης καινούργιας δουλειάς. Το καινούργιο album αναμένεται να είναι έτοιμο τους πρώτους μήνες του 2014 με τίτλο “Taken by Force”. Σε γενικές γραμμές αρκετά ικανοποιητική απόδοση. Επίσης ήταν το πρώτο live με την καινούργια μπασίστρια στο σχήμα, την οποία επί της ευκαιρίας καλωσορίζουν οι DF επίσημα.


Πολύ καλό live λοιπόν στην επέτειο του Πολυτεχνείου, έχοντας να περιμένουμε τους επόμενους μήνες καινούργιες κυκλοφορίες από σχεδόν όλα τα σχήματα του bandlist. 

Παρασκευή 25 Οκτωβρίου 2013

Favourite Greek Prog Album Poll Results


1. Underworld Dreams – Solidarity
(15.87%)

2. Gallows Tree – Each Eleventh Hour
(14.28%)
3. Psycrene – Distance
(12.69%)
4. E1en – Losure
(11.11%)
5. Normah – Darkest is the Hour Before Dawn
 (9.52%)
6. Poem – The Great Secret Show
(6.34%)
7. Innosense – Outcast
(5.92%)
8. Winter Crescent – Battle of Egos
(5.55%)
9. Damnation Project - White Misery
(4.76%)
10. Until Rain - The Reign of Dreams
(3.96%)
11. Equal Vector – Aspectations
(3.57%)
12. It Dwells Within - Relics From A Broken Fair
(2.30%)
13. Rex Mundi – Perception In Design
(1.58%)
14. Agnosia - Trace Decay
(0.79%)

Παρασκευή 18 Οκτωβρίου 2013

Distrorted Force, Mexicocaine, The Crimson Vibes, Lost in Neverland, Think a Name Live@Eighball 17/11/13



Distorted Force (Progressive Metal)
Mexicocaine (Stoner)
The Crimson Vibes (Alternative Rock)
Lost in Neverland (Hard Rock)
Think a Name (Rock)

@ Eightball Club Live Stage
Pindou 1, Ladadika
17/11/13
Show Starts: 20:00
Doors Open: 19:30
Damage: 5€ +BEER

Τετάρτη 24 Ιουλίου 2013

Distorted Force Members Split

Ο κιθαρίστας και η μπασίστρια των Distorted Force αποχώρησαν από το σχήμα μετά από συνεργασία τεσσάρων και δύο χρόνων αντίστοιχα, λόγω διαφορετικών μουσικών κατευθύνσεων. 
Η Αγαθή Άτση θα συνεχίσει τη μουσική της πορεία τόσο σαν μπασίστρια όσο και σαν τραγουδίστρια σε μερικά γνωστά στο χώρο συγκροτήματα εκ των οποίων και οι Disasters. 
Ο Αλέξης Στρούμτσας θα συνεχίσει σαν τραγουδιστής και κιθαρίστας στους Poison Strike οι οποίοι από ότι έχουμε ενημερωθεί ετοιμάζουν το πρώτο τους δίσκο και μάλιστα αναμένεται πολύ δυνατός. Δεν θα παραλείψουμε φυσικά ένα πολύ θερμό ευχαριστώ στον εξ αρχής γενομένων πραγμάτων κιθαρίστα των Force και co-composer του Roads to Nowhere για την δισθεόρατη προσφορά του, καθώς και στην Αγαθή, που υπήρξε μεγάλη επιροή στην σταδιακή διαμόρφωση της μπάντας όπως την ξέρουμε σήμερα.
Τους ευχόμαστε ολόψυχα ότι καλύτερο. Ελπίζουμε μέσα στο συνεχές ταξίδι όλων μας στα έγκατα του underground να βρει ο καθένας ένα σπίτι όπου θα εκφράζεται και θα δημιουργεί. 

Carry on bros !

Τετάρτη 8 Μαΐου 2013

Julian's Lullaby, Me and Myself, Distorted Force, Erupted, Gauntlet Live @ Bat City 28/4/13


Ένα ωραίο και εκπληκτικά ζεστό ανοιξιάτικο απόγευμα, λίγο πιο πάνω από το Πεδίο του Άρεως, πέντε μπάντες ετοιμάζονταν ένα πολύ καλό live για όποιον είχε την ιδέα να περνούσε από το Bat City. Σε μια Αθήνα κοσμολουσμένη και ζωντανή, η υπόγεια metal σκηνή έδινε το παρόν και μάλιστα δυνατό.

Gauntlet

Heavy metal απ' τα καλά. Οι μελωδίες μου θυμίσανε επικούρες, όχι όμως manowarικές, άλλα πιο Maiden σε Somewhere in Time περίοδο. Μια φοβερή μπάντα. Απίστευτο vibe. Οι Gauntlet μας έδειξαν τι σημαίνει η φράση που ακούμε συχνά: “bang the head that doesn't bang”. Έφτιαξαν μια πολύ μερακλίδικη ατμόσφαιρα στο μαγαζί που κατά κάποιο τρόπο σε έκανε να θες να δηλώσεις υποταγή και πίστη στο βασιλιά σου, και μετά να marchάρεις για να σφάξεις εχθρούς. Μας παρέδωσαν ένα live έπος. Τα σέβη μας.

Erupted

Μας φτιάξανε που μας φτιάξανε οι Gauntlet, ήρθαν και οι Erupted και μας αποτελείωσαν. Πρώτη φορά ακούω μια old school heavy metal μπάντα τόσο δυναμική. Ένας τραγουδιστής που κατέβαζε οικοδομές, drums και μπάσο σε ανώμαλα τέλειο συντονισμό, κιθάρες που σφυροκοπούσαν χωρίς οίκτο και ένα αποτέλεσμα αξιοζήλευτο. Δεν μπορούν να υπάρχουν τέτοια σχήματα και να μένουν στο underground την ώρα που οι Firewind βγάζουν δίσκους. Ξέρω ότι το ξεπούλημα συνήθως πουλάει, αλλά ευελπιστούμε πως θα αποδοθεί κάποια στιγμή δικαιοσύνη και μπάντες όπως οι Erupted θα γνωστοποιηθούν στο ευρύ metal κοινό.

Distorted Force

Ακόμη ένα εκτός έδρας live για την progressive μπάντα από τη Θεσσαλονίκη καταχωρείται στο βιογραφικό της. Παρόλη την κούραση του ταξιδιού, οι Force εκτέλεσαν ένα αξιοπρεπές live. Παρουσίασαν το καινούργιο album και βρήκαν καλή απήχηση από τους παρεβρεθέντες. Πολλές φορές οι κατασταλτικοί παράγοντες της αϋπνίας και των ψυχοτροπικών καφέδων γίνονται αιτία κακών ή μέτριων εμφανίσεων. Ευτυχώς για κάποιο λόγο η συνταγή της αποτυχίας απέτυχε εκείνη τη βραδιά και είχαμε ακόμη μια καλή συμμετοχή στο bandlist.

Me and Myself

Θα τη φάω την ντομάτα μου αλλά ρε παιδιά, μια μπάντα όπου είναι όλοι μεταλάδες και μπροστά μια τραγουδίστρια με φόρεμα alla Tarja και τακούνι δεν σας θυμίζει κάτι? Δεν υπονοώ τίποτα. Όταν όμως οι Force αλλάξανε φωνητικά βρήκαν την υγειά τους. Σταματάω να τρολλάρω να προχωράω στο μουσικό κομμάτι. Είχα καιρό να ακούσω τόσο ενδιαφέρουσες συνθέσεις. Δυο επτάχορδες κιθάρες, backin' samples, αισθησιακά φωνητικά, ένας μπασάκλας και φυσικά το απόλυτο ντραμίκλανο, ήταν η σύνθεση της μπάντας. Ο ήχος έφερνε σε Nevermore (μάλλον λόγω της Loomis Signature Schecter Hellraiser) και τα κομμάτια έφερναν σε Lost in Thought και Andromeda. Οι Me and Myself είναι μια μπάντα που αξίζει να την έχει κανείς στο ραντάρ του και μάλιστα μόλις κυκλοφόρησαν καινούργιο album. You might wanna check it out !

Julian's Lullaby

Σαν μια οικογένεια ήταν οι μπάντες εκείνης της βραδιάς καθώς τα drums των Julian's υπέγραφε ο co-drummer των Gauntlet και τα φωνητικά ο co-vocalist των Erupted. Δεν ξέρω αν φταίει η καινούργια τραγουδίστρια, η ηχητική του μαγαζιού ή η ίδια η μπάντα, άλλα τα κομμάτια μου ακούστηκαν πολύ πιο metal από την προηγούμενη φορά. Δεν χάσανε ίχνος από την μαγεία και τη θεατρικότητα τους, απλά βάρυναν και κατά προσωπική μου γνώμη, αν παλιά γαμούσαν χριστούς, τώρα γαμάνε παναγίες. Βαριά και πολύ ενδιαφέρουσα στροφή πήραν λοιπόν οι Julian's και δεν το λέω επειδή απλά ήρθαν πιο κοντά στα γούστα μου, άλλα επειδή μεταστάθηκαν σε ένα μουσικό μέρος όπου συνδυάζει πολλά συναισθηματικά κέντρα, ως αποτέλεσμα να χτυπάει στο metal ψαχνό με έναν περίτεχνο λυρικό τρόπο. Αυτή η μουσική είναι πανέμορφη. Συνθέσεις που σε ταξιδεύουν. Περιμένουμε καινούργια δουλειά και τους ευχόμαστε τα καλύτερα.

Έτσι έκλεισε ακόμη μια όμορφη βραδιά στην Αθήνα, με πέντε μπάντες που έβαλαν τα δυνατά τους για να ευχαριστήσουν το κοινό τους. Όλοι είχαμε να λέμε πόσο ικανοποιητικό ήταν το live και πόσο καλά περάσαμε. Ακόμη μια νύχτα λαβή αναμνήσεων.


Τετάρτη 17 Απριλίου 2013

Distorted Force, Reason Inside, Downfall, Mexicocaine Live @ Eightball Club Live Stage 14/4/13



Μια Κυριακή λοιπόν που ο καιρός έπαιρνε ναρκωτικά και άλλαζε διαθέσεις κάθε δύο ώρες, τέσσερις μπάντες είχαν μαζευτεί στο 8ball για να δώσουν ένα show αντάξιο του πολύ δυνατού bandlist εκείνης της βραδιάς. Let's roll it:

Mexicocaine :
Οι Mexicocaine έχουν γίνει πλέον η αγαπημένη μου underground μπάντα. Heavy/stoner καταστάσεις και δικά τους κομμάτια στο ίδιο μοτίβο και ίσως με κάποιες NWOBHM επιρροές. Τα κομμάτια που ακούσαμε ήταν:
  1. Desert Highway
  2. Powertrip (Monster Magnet cover)
  3. Two Times (Karma to Burn cover)
  4. Fred Overman and I
  5. One Inch Man (Kyuss cover)
  6. Stone Age
  7. Regulator (Clutch cover)
  8. King of the Road (Fu Manchu cover)
Πολύ καλή εμφάνιση με τον τραγουδιστή τους να δίνει show όπως πάντα. Η διαφορά που είχαν οι Mexicocaine από την προηγούμενη φορά ήταν η προσθήκη ρυθμικού κιθαρίστα η οποία ήταν εμφανέστατη και έδωσε πολύ περισσότερο όγκο και χρώμα στο σχήμα. Σοφή κίνηση. Το συγκρότημα σκοπεύει να ξεκινήσει ηχογραφήσεις μετά την εκπλήρωση κάποιων live που υπάρχουν στον ορίζοντα. Πολλοί περιμένουμε να ακούσουμε δουλειά τους και είμαστε σίγουροι πως θα είναι old school, stoned, βαρύ και πολύ ενδιαφέρον. Τους ευχόμαστε καλή επιτυχία.

Downfall:
Οι Downfall κάνανε το πρώτο τους live εκείνη τη μέρα και μάλιστα για μερικά μέλη, ήταν και το πρώτο τους live γενικότερα. Πολύ δυνατή μπάντα. Πολλά κιλά ένταση. Θα μπορούσε να πει κανείς ότι έπαιζαν metalcore με groove επιρροές. Το playlist ήταν:
  1. Bad Religion (Godsmack cover)
  2. Yesterday Don't Mean Shit (Pantera cover)
  3. Faded Line (Lamp of God cover)
  4. Holly Roller (Throwdown cover)
  5. Facker
  6. End of a Heartache (Killswich Engange cover)
  7. Everyone Bleed Now (Hatebreed cover)
Υπήρχε απίστευτο vibe έχοντας αδιανόητα μεγάλη απήχηση στο κοινό. Πολλά mosh-pits και όταν τελείωσαν όλο το eightball ήταν για υπογλώσσια. Οι Downfall σκέπτονται επίσης να ξεκινήσουν ηχογραφήσεις κάποια στιγμή στο όχι και τόσο μακρινό μέλλον. Έκαναν μια πολύ δυνατή αρχή στην πρώτη τους εμφάνιση και τους ευχόμαστε όχι μόνο να διατηρήσουν τον πήχη στο δισθεόρατο ύψος που έθεσαν αλλά να τον ανεβάσουν κι άλλο.

Reason Inside:
Μια πιο alternative μουσική προσέγγιση με Fates Warningικά στοιχεία μας παρουσιάσανε οι Reason Inside. Έδωσαν δείγματα επαγγελματικής μπάντας, πολύ δεμένης και δουλεμένης. Εδώ πρέπει να αναφερθεί και ένα διοργανωτικό λάθος που δυστυχώς συνέβη και περιόρισε το playtime των Reason στα 25-30 λεπτά. Ελπίζουμε να αποφεύγονται τέτοια λάθη στο μέλλον πόσο μάλλον όταν έχουν την βαρύτητα της απόστασης. Ο μπασίστας τους ήρθε από την Κομοτηνή για το συγκεκριμένο live, οπότε καταλαβαίνετε την ξενέρα τόσο της μπάντας, όσο και του κοινού τους. Τα κομμάτια που τελικά ακούστηκαν ήταν:
  1. Fade (cover)
  2. I saw I was I
  3. Escape
  4. Drop
  5. Butterfly on a Wheel
  6. Insomnia
Ευελπιστούμε πως στο επόμενο live οι μπάντες θα επανορθώσουν το λάθος και θα έχουμε την ευκαιρία να ακούσουμε περισσότερα κομμάτια. Σε γενικές γραμμές: σκοτεινή ατμόσφαιρα και ωραίες συνθέσεις. Ασυνήθιστος ήχος και πολλά εφέ. Ωραίο αποτέλεσμα αν και πιστεύω ο χαρακτηρισμός “alternative” δεν είναι και πολύ εύστοχος. Πιο πολύ πειραματικό heavy θα το έλεγα. Ανεξαρτήτου ταμπέλας όμως ο κόσμος μεράκλωσε δημιουργώντας μια ωραία darkέ κατάσταση.

Distorted Force :
Είχανε κάτι μήνες να κάνουν live. Αψυχολόγητο αν σκεφτεί κανείς ότι μόλις τον Φεβρουάριο κυκλοφόρησαν internetικά το “Fields in Desolation” και το λογικό θα ήταν να πέσουν με τα μούτρα στα live για promotion. Όσο αφορά τώρα την εμφάνιση, μπορούμε να πούμε πως ήταν αρκετά αξιοπρεπής. Λαθάκια έγιναν βέβαια, άλλα δεν βαριέσαι? Όταν μια μπάντα παίζει δικά της κομμάτια, σιγά μην καταλάβει κανείς τα μικρά λάθη. Όπως και να 'χει όμως, μπορούσαν και καλύτερα. Το playlist ήταν σχεδόν παρουσίαση του καινούργιου album:
  1. Fields in Desolation
  2. Night Lights
  3. Stains of Oppressiveness
  4. Streaming Veils
  5. Burning Seas
Ντάξει μωρέ, και πέντε από τα εφτά κομμάτια του album καλά ήτανε. Μην σου πω πάλι καλά που γλιτώσαμε τις μπαλάντες.


Έτσι κλείνει λοιπόν μια ωραία βραδιά με ίσως ένα από τα καλύτερα underground bandlists που έχουν τύχει στο eightball τον τελευταίο καιρό. Υπάρχουν και άλλα καλά live μέσα στον Απρίλιο οπότε keep it up. Αν μη τα πάσης φύσεως λάθη που τυχαίνει να συμβαίνουν, κατά τα άλλα ήταν μια βραδιά για να θυμόμαστε.